Wednesday 16 March 2011

7

entah kenapa aku tertarik benar dengan kata2 kawan aku tadi..
soal politik.. soal parti kerajaan dan pembangkang..
katanya "kalau sibuk sangat menetang kerajaan.. antar la anak kesekolah pondok.. tak payah antar masuk U atau pun sekolah menengah yang semestinya milik kerajaan!"bila aku fikirkan balik betul juga..

buat macam2 untuk menentang kerajaan.. tapi masih menggunakan harta kerajaan atau kemudahan yang diberikan... huh! manusia!!! lantang  nye aku berkata2... bengong kau ni gadis.!

ada seorang berkata pada aku.. "aku dapat tawaran masuk UNISEL, hebat tak aku"
aku menjawab: "HEBAT jadahnya! semua orang boleh masuk! kalau ada duit semua jalan.. tak kisah la kau pandai ke bodoh.. " ok full stop!

2 comments:

  1. orang berpendidikan memang macam tuh..

    tak heran dah.

    ReplyDelete
  2. kadang-kadang layan org tak dek akal lagi heaven

    ReplyDelete